Köpvillkor
Beställning
Enklaste sättet att göra en beställning är via Vasa Handitec webbutik .
Beställningar kan även göras via e-post, info@handitec.fi eller per telefon 050-3432614 .
Vår kundbetjäning hjälper gärna till vid frågor angående beställning.
Faktura
Vi fakturerar enligt önskemål anhörig eller förmyndare med pappersfaktura, via e-post eller nätbetalning.
För pappersfaktura debiterar vi ett tillägg på 3,75 euro / faktura
Leveransvillkor
Vi har inget minsta beställningsvärde , alla våra priser inkluderar moms 25,5 %.
Produkter som finns i lager har en leveranstid på 2-7 vardagar.
Hela beställningen levereras oftast på en gång.
Om någon av varorna i beställningen har extra lång leveranstid kan övriga varor skickas tidigare.
Ifall fel produkt levererats eller produkten är skadad ,
tag omedelbart kontakt med oss per e-post info@handitec.fi eller via mobilen 050 3432 614
Miljötänk
Vid frakt används rent återbrukat material så långt som det är möjligt,
Exempelvis lådor, tidningspapper, bubbelplast etc.
Allt för att belasta miljön så lite som möjligt.
Alla material är värda att användas flera ggr, allt för att belasta miljön så lite som möjligt.
Ångerrätt
Du har rätt inom 14 dagar att ångra ditt köp. Kostnaden för returfrakten står du själv för.
Vid retur kräver vi att varan är oanvänd, i orginalförpackning.
Före du returnerar en produkt ta kontakt per e.post info@handitec.fi eller per tel. 050 3432 614
Betalning
Vid beställning av varor via köpkorgen i nätbutiken, sker betalningen genast genom Paytrail betalningstjänst.
Paytrail betalningstjänst är ett tryggt och snabbt sätt att genomföra beställningen och fungerar med alla bankers betalsystem på internet (paytrail.com).
Paytrail Abp
FO-nummer 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Telefon: 0207181830